Wij maken het chassis van een truck langer of korter. Ook passen we de aandrijving aan. We verplaatsen onderdelen zoals luchtleidingen, hydrauliek en elektrische systemen. Zo zorgen we dat de truck precies past bij wat u nodig heeft.
Een van onze meest geavanceerde producten is het Modulaire As Configuratiesysteem (TTMAC), een conversiepakket voor het installeren van een extra gestuurde voor- en/of naloopas voor Volvo en Renault trucks. Dit systeem stuurt elektrisch-hydraulisch en biedt de mogelijkheid tot het heffen van de as(sen). Dankzij de modulaire opbouw zijn er diverse configuraties mogelijk.
De TTMAC-productlijn biedt keuze uit verschillende assen, beiden zijn uitvoerbaar in voor- of naloopvariant.
Bekijk al onze opties voor asmodificatie voor Volvo-trucks.
Voor een hoger laadvermogen met hetzelfde aantal assen, bieden wij de mogelijkheid om de achterste aangedreven as van een tandemstel te verplaatsen. De as afstand wordt vergroot van 1.370 naar 1.820 mm, en de laatste as wordt stuurbaar gemaakt. Met een Wide-spread montage wordt een (wettelijk) 4 ton hoger GVW gerealiseerd.
De volgende varianten zijn mogelijk:
Beide aangedreven assen worden voorzien van hydraulische veercilinders. Besturing en hoogteregeling worden geregeld door Terberg stuurstysteem. De automatische hoogteregeling zorgt ervoor dat het chassis bij een snelheid hoger dan 5 kilometer per uur op rijhoogte wordt gebracht.